Mēs izmantojam sīkfailus. Turpinot lietot mūsu tīmekļa vietni, jūs apstiprināt mūsu sīkdatnes. Uzzini vairāk par sīkdatnēm šeit.
Pieaudzis pieprasījums pēc distanču slēpēm
Šogad, salīdzinot ar pagājušo gadu, pieaudzis pieprasījums pēc distanču slēpēm un tām nepieciešamā inventāra, pastāstīja aptaujātie sporta preču tirgotāji. Veikalu "Sportlat" valdes priekšsēdētājs Gundars Upenieks klāstīja, ka kopumā pieprasījums pēc visa distanču slēpošanai nepieciešamā, salīdzinot ar iepriekšējā gada novembri, ir pieaudzis par 15%.
Viņš gan vērsa uzmanību uz to, ka, salīdzinot šā un pagājušā gada novembri, jāņem vērā, ka šajā laikā slēpošanas sezonai gatavojas jomas lietpratēji, kuri precīzi zina, ko vēlas.
"Nākamais intereses vilnis ir saistīts ar laika apstākļiem - līdz ko Rīgā un Pierīgā sāks darboties visas mākslīgi veidotās trases, interese strauji pieaugs," prognozēja Upenieks.
"Sportlat" valdes priekšsēdētājs minēja, ka sezonu kopumā varēs vērtēt tikai pavasarī. "Jāņem vērā, ka pagājušā gada sniegotā ziema daudzus cilvēkus atgrieza distanču slēpošanas trasēs," viņš sacīja un piebilda, ka šī tendence saglabāsies.
"Domāju, ka liela daļa to cilvēku, kuri pagājušogad nopirka slēpes, šogad iegādāsies atbilstošu apģērbu, aksesuārus. Jau tagad jūtam, ka ir pastiprināta interese, piemēram, slēpju profesionālai sagatavošanai un smērēšanai esam pat pieņēmuši darbā vēl papildu cilvēku," norādīja Upenieks.
Komentējot ziemas preču cenas, viņš teica, ka tās ir jāvērtē katrai grupai atsevišķi. "Aktīvās atpūtas cienītāji visu nepieciešamo var iegādāties par cenām, kas būtiski neatšķiras no pērnajām vai pat ir nedaudz zemākas. Savukārt lielāko ražotāju jaunās šā gada kolekcijas, protams, ir dārgākas," paskaidroja Upenieks.
Veikalu "Sport 2000" mārketinga vadītāja Laura Lapiņa aģentūrai BNS atklāja, ka pieprasījums pēc distanču slēpēm un tehniskās ziemas sporta apakšveļas ir dubultojies, īpaši dārgajā segmentā. "Esmu pārliecināta - ja ziema būs, cilvēki pirks vairāk nekā pagājušajā gadā," viņa uzvēra.
Lapiņa norādīja, ka veikalam ziemas sezona sākās jau pagājušās ziemas sezonas beigās. "Ļoti liela pircēju daļa pēc pagājušās sezonas "bēdīgajiem noliktavas stāvokļiem" laicīgi sāka pasūtīt preces šai ziemai," viņa minēja, atgādinot, ka pagājušajā ziemā visas Eiropas noliktavas jau ziemas sākumā bija tukšas no slēpju krājumiem, tāpēc pircēji jau pavasarī pieteica slēpju pasūtījumus, īpaši dārgo sacensību slēpju zābakus.
Pēc veikalu "Sport 2000" pārstāves teiktā, cenas veikalu tīklā nav celtas, salīdzinot ar pagājušo gadu. "Esam centušies nodrošināt ļoti plašu inventāra klāstu, sākot sadarboties ar jauniem piegādātājiem, lai nodrošinātu gan apģērbu, gan inventāru sākot no lētākā līdz dārgākajam," piebilda Lapiņa.
"Sportlat" dibināts 2005.gadā, un tā pamatkapitāls ir 250 tūkstoši latu. Uzņēmums pieder vairākām privātpersonām. 2009.gadā uzņēmums strādāja ar 162,7 tūkstošu latu apgrozījumu un 53,9 tūkstošu latu zaudējumiem.
Veikalu "Sport 2000" īpašniece ir kompānija "L.A. Metro". Pagājušajā gadā "L.A. Metro" strādāja ar 514,6 tūkstošu latu apgrozījumu un cieta zaudējumus 39,8 tūkstošu latu apmērā, liecina "Lursoft" informācija. 2009.gadā kompānija pievērsās sporta un aktīvās atpūtas preču mazumtirdzniecībai, atverot četrus veikalus ("Maratons", "Quiksilver", "Replay" un "Sport 2000") un nopērkot divus veikalus no "Sportland", kas pārveidoti par "Sport 2000" veikaliem.
Raksts pārpublicēts no portāla www.diena.lv
0 Komentāri