ski.lv logo
Šodienas laika prognoze Rīgai
Temp.: 3°C
Vējš: 8m/s

Jaunumi

03 • 01 • 2011

Pirmajās atlases sacensībās labākie Jakovičs un Liepiņa

Vakar Priekuļu biatlona un slēpošanas kompleksā norisinājās pirmās atlases sacensības distanču slēpošanā. 1km sprinta distancē klasiskajā stilā labākā meiteņu grupā bija Kristīne Liepiņa, bet puišiem – Mārcis Jakovičs.

Lai noteiktu labākos distanču slēpotājus, kas pārstāvēs Latviju februāra vidū Liberecā (Čehija) EYOWF (Eiropas jauniešu Olimpiskais Ziemas festivālā) un janvāra beigās Otepē (Igaunija) JWSC (Pasaules čempionātā slēpošanā junioriem), Latvijas slēpošanas savienība rīko atlases sacensības. Pirmo posmu tika uzticēts rīkot SBK „Cēsis”.

Gan puiši, gan meitenes sacentās 1km sprinta distancē klasiskajā stilā. Šoreiz saskaņā ar nolikumu bija intervāla starts, un katrs dalībnieks distanci veica divas reizes. Gala rezultātu veidoja abu braucienu laiku summa. Meiteņu konkurencē bija divas grupas –S18 (93.-94.g.) un S20 (91.-92.g.). Meitenēm krietni labākus laikus uzrādīja jaunākās grupas (S18) pārstāves. Par uzvarētāju kļuva krāslaviete Kristīne Liepiņa, summā uzrādot laiku 6:41 un, pateicoties labākam otrajam braucienam – 3:18, kas ir absolūti labākais laiks meiteņu konkurencē), par 5 sekundēm apsteidzot otrās vietas ieguvēju Zani Eglīti no Cēsīm. Trešajā vietā ierindojās Gerda Āboliņa (Madonas BJSS), kas no uzvarētājas atpalika jau krietni vairāk – 24 sekundes. S20 grupā uzvarēja Anda Muižniece (SSK Bebra), kas divu braucienu summā uzrādīja laiku 7:19 un par 12 un 14 sekundēm apsteidza attiecīgi otrās vietas ieguvēju Laimu Leitāni (4ever/SK Mežaparks) un  trešās vietas ieguvēju Montu Razgali (CPSS). Jāatzīmē, ka S20 grupas uzvarētāja S18 uzvarētājai zaudēja vairāk nekā pusminūti, un ar šādu rezultātu S18 grupā ierindotos tikai 6.vietā.

Puišu sacensībās bija trīs grupas – V U23 (88.-90.g.), V20 (91.-92.g.) un V18 (93.-94.g.), un arī šeit labāko laiku uzrādīja visjaunākās grupas (V18) pārstāvis madonietis Mārcis Jakovičs (SS Arkādija), kas abu braucienu summā uzrādīja laiku 4:58 (otrā braucienā uzrādītais laiks – 2:27 – bija absolūti labākais puišu konkurencē), izcīnot ļoti pārliecinošu uzvaru un otrās un trešās vietas ieguvējus Rūdolfu Kļaviņu ( Madonas BJSS) un Viesturu Eglīti  („Vanagkalns”) apsteidzot par 23 sekundēm. V20 grupā uzvarēja Jakoviča komandas biedrs Nauris Biķernieks, kurš uzrādīja par 12 sekundēm sliktāku laiku (5:10) nekā Mārcis. Otrais šajā grupā bija alūksnietis Krišjānis Meirāns, uzvarētājam zaudējot 4 sekundes, bet trešais – madonietis Reinis Veckalniņš (+27 sekundes). Vissīvākā cīņa bija vecākajā grupā U23, kur pirmo trīs vietu ieguvēji ietilpa vienas sekundes robežās. Uzvarēja Dāvis Lūsis (Joutsan Pommi), uzrādot laiku 5:13, otrais bija Jānis Puida (SKK Bebra), bet trešajā vietā ierindojās Reinis Jansons (Avoti SWF), kura uzrādītais laiks otrajā braucienā (2:34) bija labākais šajā grupā.

Rezultāti -> Šeit

 

 

47 Komentāri

diemžēl mūsu meiteņu līmenis šobrīd ļoti vājš, bet ceru, ka uzlabosies. Jakovičam nav konkurentu V18 grupā, bet PJČ gan būs interesanti paspēkoties ar ar 91.un 92.g.
rollex
03 • 01 • 2011 / 17:39
Zane malacis. Tā turpināt, Tev jakvalicējās!!!!!
03 • 01 • 2011 / 17:46
Atlases sacensību pirmā kārta bija noorganizēta ļoti labā līmenī. ... tādu neatceros redzējis. Madoniešiem arī sava daļa jāpacenšas līdzīgi organizēt!
Sprinta aplis, manuprāt, varēja būt smagāks un garāks vīriem, jo Otepē un Liberecā ir nesalīdzināmi niknāks. Nākamreiz šo lietu palabosim. Sapratām, ka vajadzēs instruktāžu visiem trašu priekšniekiem par klasikas špūres sagatavošanas principiem.
Vietējie organizatori parūpējās par lielu pārsteigumu dalībniekiem - bija arī apbalvošana labākajiem! Super!
Skaidrs, ka arī nākamsezon būs nopietni jāpārdomā atlases noteikumi no tradīciju viedokļa, jo, lai netraucētu plānveida gatavošanos vadošajiem sportistiem būs jālemj par sabalansētu izņēmuma kārtību. Šoreiz centāmies, bet izskatās, ka pārcentāmies.
Puišu gatavības līmenis iepriecināja, jo meistarības līmenis gada laikā ir pieaudzis.
Jā, Mārča sportiskā forma, izskatās ir laba, šobrīd, šķiet, atbilst ap 130-140 FIS punktiem distancē, ja izdosies vēl uzlabot par 15-20 punktiem, tad varētu būt patīkams rezultāts galvenajos mačos.
Meitenēm arī tas manāma rezultātu uzlabošanās, kaut vizuāli izskatās, ka tomēr vairāk zaudējam vienaudzēm pasaulē kā puiši.
Pozitīvi, ka otrā brauciena rezultāti pārsvarā viesiem ir labāki kā pirmajā.
Priecē, ka ir konkurence uz katru vietu un, ka par sacensībām tiek ziņots gan lielākajos sporta portālos, gan pat Latvijas radio 1.
Junioru un U-23 grupās rezultātus gaidīju nopietnākus, kaut arī jāsaka, ka puiši cenšas un arī uzlabo sniegumu. Tiem, kas jūtas tik stipri, ka var staigāt apkārt bez cepurēm un pārģērbšanās...vēlu mazliet apdomāt sekas. Kad esi formā, ir jābūt divtik uzmanīgam!
Atlase turpinās - intriga arī. Tas ir tikai pirmais starts. Zanei Jansonei - ātri izveseļoties!
Veiksmi sportistiem , treneriem un viņu atbalstītājiem un neaizmirst, ka svarīga ne tikai atlase, bet arī starti galvenajos mačos!




03 • 01 • 2011 / 18:24
to RR!
Es U23 grupā gaidīju lielāku konkurenci t.i. arī A. Liepiņa un P. Ribakova klātbūtni.
Par špūrītes ievilkšanu un apļa sarežģītību piekrītu. Principā varēja stumties ar slidsoļa slēpēm un rezultāts būtu daudz labāks.
Dāvis
03 • 01 • 2011 / 19:11
Mārcis jau arī stūmās ar slidas slēpēm@!
tt
03 • 01 • 2011 / 22:18
Kostjukovs, Liepiņš un Ribakovs atrodas nometnē Itālijā, Slotiņš ir Somijā un gatavojas PJČ. Visi pārējie it kā bija klāt. Uz Latvijas čempionātu jābūt klāt visiem stiprākajiem un domāju, ka tur būs īpaša konkurence. Pēc redzētā Priekuļos jāsaka, ka U-23 grupas sportistiem oficiālos startos būtu jāvinnē vismaz EJODisti... P-U23 čempionāts nav nekādi sētas mači. Šoreiz, ņemot vērā, čempionāts ir Otepē, atbalstu ideju likt pilnu sastāvu kartā distancē, lai mūsu labākajiem sportistiem būtu iespēja baudīt šo sacensību atmosfēru un gūt pieredzi.
Sprinta aplis šoreiz bija tīrais stumšanās aplis (dablpūleru gaumē). Mārcis uzreiz nolika klasikas slēpes malā. Pat pabrīnījos, ka Biķernieks brauc ar klasikas slēpēm. Piekrītu, ka , ja rokas kaut bišku trenētas, bija jābrauc ar slidsoļa inventāru un rezultāts būtu labāks. Otepē šis variants neies cauri - tas nu ir skaidrs. Man šķiet, ka mums turpmāk atlases sacensības augstākā līmeņa starptautiskām sacensībām arī būtu jārīko FIS prasībām atbilstošos apļos.
Ja jāsaka par vēroto Priekuļos, tad man šķiet, ka esi uzlabojis sniegumu un priecē, ka ir motivācija cīnīties.
Mazliet interesei: Cik punktu plāno izskriet LČ Priekuļos?

RR
03 • 01 • 2011 / 23:05
Somija ir labi, bet Slotiņam šobrīd 142,45 FIS punkti, līdz 02.01.2011 nav paskrējis ne zem 100, ne 120 FIS punktiem- atlases sacensībās nepiedalās, liekas, jau pašlik nav izpildījis PJČ kvalifikācijas noteikumus? Kā tu ir ar gatavošanos PJČ vai var kāds paskaidrot?
?
04 • 01 • 2011 / 01:50
http://www.fis-ski.com/uk/604/610.html?sector=CC&competitorid=132881&raceid=18337
http://www.fis-ski.com/uk/604/610.html?sector=CC&competitorid=132881&raceid=18343

Manuprāt, profesionāli ir skatīties arī reāli un tas ir jādara, ja negribam pazaudēt tos, kas jau sevi ir pierādījuši (Roberts - EJOD 14 vietā!) un darīt visu, lai viņiem būtu iespējas sasniegt labākos rezultātus sezonas galvenajā startā. Diemžēl mēs Robertam Latvijā nevaram nodrošināt to, kas ir Somijā...
Trenera I.Terentjeva skatījumā mums ir skaidri jāsaprot - kuri sportisti ir līderi komandā un kuriem tā ir pirmā spēku pārbaude tāda līmeņa mačos. Bez tā cerēt uz augstiem rezultātiem ir panaivi. Man tur nav ko piebilst.
Tas kas jau ir bijis galvgalī arī spēs novērtēt savu varēšanu un godīgi pateiks cik gatavs ir un vai vēlas maz startēt. Runājot ar sportistiem par PČ biju iepriecināts, ka šāda lieta ir ! Tādai jābūt Latvijas distanču slēpotāju kultūrai.
RR
04 • 01 • 2011 / 10:03
RR garš teksts, bet kā ar atlases noteikumiem, kam tie domāti un vai tie attiecas uz visiem sportistiem vai ir vēl kādi noteikumi, kuros paredzēti izņēmumi?
?
04 • 01 • 2011 / 11:44
Iesaku saņemties, izlasīt garo tekstu, saprast būtību un draudzēties ar galvu.
Ja distančniekiem ir kādas problēmas - viņi paši mierīgi spēs tikt ar tām galā... tas ir bijis un būs. Vēsture rāda, ka "labdari no malas" neko labu nav izdarījuši.
RR
04 • 01 • 2011 / 13:31
Tā arī nesapratu kur un kuri atlases noteikumi jālasa lai uzzinātu kā Latvijā tiek atlasīti labākie sportisti uz PJČ? Vai tie atlases noteikumi, kas publicēti šajā mājas lapā nav spēkā, ja nav tad kāpēc tos publicē?
Draudzība ar galvu ir vajadzīga tiem funkcionāriem un censoņiem, kas izplata publiskus paziņojumus un paši neievēro šo paziņojumu saturu!

04 • 01 • 2011 / 13:56
Nevar saprast, braukt vai nebraukt uz atlases mačiem, ja pēc tam tāpat pateiks ka tu nekam nederi!
Domāju, ka federācijai jāpieturas pie sava sludinātā atlases nolikuma. Jo nav jau neviens pateicis "atvainojiet, piemirsām jums pateikt ka ir vēl slepenie noteikumi"
Bet, muļķīgi protams domāt ka Rinaldam, Liepiņam varbūt vēl kādam visiem zināmam būtu nepieciešams atlasīties, lai jau gatavojas nometnēs ka jau tāda iespēja ir, lai viņiem veicas.
Bet tādā gadījumā darboņi, lūdzu padomājiet jau tagad, kādi nosacījumi būs nākošgad, lai nevajadzētu rieties savā starpā un varbūt kādam jaunajam censonim lieki neliktu sasapņoties par dalību PČ vai kur citur!

04 • 01 • 2011 / 14:30
Turpini vien sev iestāstīt cik citi censoņi ir lieli muļķi un meļi un noteikumu neievērotāji...
Sporta un dzīvē valda līdzsvars pie tā arī pieturēšos.
RR
04 • 01 • 2011 / 14:40
Ja sportists nopietni gatavojas un augstākā līmeņa starptautiskiem mačiem - viņam ir jāpiedalās gan atlases sacensībās, gan arī tajās jāparāda atbilstošs sniegums. Man pat šķiet, ka mūsu atlases noteikumi šajā ziņā ir pārāk liberāli.
Nekādu slepenu noteikumu nav, vismaz man par tiem nav zināms nekas.
Par to, ka nākamgad atlases kārtības jāizstrādā arī SISTĒMISKĀ līmenī ne tikai PK , PČ un ZOS, bet arī U-23, Junioriem un EJOD, jau minēju - tas tiesa. Ceru, ka tiem kas ar to nodarbojas to jau ir sapratuši un būs OK. Kļūdas ir normāla dzīves sastāvdaļa un tās jācenšas labot. Protams, žēl, ka par tām jāmaksā... bet tāda ir attīstības cena pēc būtības.
RR
04 • 01 • 2011 / 14:58
Ta jau sanāk, ka U23 čampionātā sprintā nedz Liepiņu, nedz Ribakovu neredzēsim? (Šaubos)

04 • 01 • 2011 / 15:33
Varbūt varat pajautāt arī vispirms viņiem?
Viņu vietā slēpot netaisos...
Tikai domāju, ja viņi jūtīs ka Latvijā ir kāds stiprāks, viņiem nebūs iebildumu ne par sprintu, ne citām distancēm.
RR
04 • 01 • 2011 / 15:50
Šeit arī parādās neoficiālās runas, tur nav ko noliegt :)

04 • 01 • 2011 / 15:56
Netaisos nedz apstiprināt nedz noliegt to par ko neko nezinu - piemēram - kaut kādas neoficiālas runas vai iedomas kāda galvā.
Uzturu saziņu ar treneriem un izlašu vadītājiem cik iespējams un ievēroju tos nosacījumus, ko distančnieki ir pieņēmuši.
Esmu visai pieejama persona jebkuram distanču slēpotājam kas to vēlas Latvijā.
RR
04 • 01 • 2011 / 16:49
Interesanta diskusija, bet es visu nesapratu. Gribu jautat RR, kas ir treneris Teretjevs? Un kas ir minētie izlašu vadītāji? Vai Terentjevs ir kāds no viņiem? Gribētos zināt kurš ir tas cilvēks kas seko līdzi sportistu startiem un iekļauj tos pēc tam izlasē. Vai es atlasoties uz kādām sacensībām tieku tikai uz tām, vai esmu iekļauts izlasē un man būs turpmāk atbalsts un iespēja arī trenēties?
Kā es varu atrast U23 FIS sacensības, kā atlasē minēts, pēc kurām atlasās ārpus kārtas? Šogad varbūt jau par vēlu, bet nākošreiz vismaz zinātu.Paldies par atbildi jau iepriekš.
slepotajs
04 • 01 • 2011 / 17:20
@RR Ko jautāt? Ja jau nav atlasēs tad zin ka startēs, kaut arī nav izpildījuši normu, ko tur jautāt, viss jau nolemts iepriekš, kāda vispār jēga rīkot?

04 • 01 • 2011 / 17:57
Treneris I.Terentjevs ir ļoti pieredzējis treneris, kuru pazīst visi daudzmaz nopietni slēpošanas speciālisti kā minimums Baltijas valstīs.
Viņš palīdz sezonai sagatavoties labākajiem Rīgas slēpošanas kluba sportistiem un palīdz man labāk saprast ko, iespējams, darām pareizi, ko nepareizi. Paldies viņam par to. Par EJOD izlasēm un gatavošanos EJOD atbild I.Šķēle un D.Vuškāns sadarbībā ar sportistu treneriem. Dainis ir atbildīgs arī par sportistu dalību PJČ un U-23 PČ.
Izlašu veidošanas nosacījumus un sastāvus būtu jāveido Treneru padomei, tomēr tās skatījums nav akceptēts, tāpēc, cik man zināms, oficiāli apstiprinātu izlašu vai izlašu komandu nav.
Augstākā līmeņa sacensībās valsti pārstāv valstsvienība, kurā sportisti tiek iekļauti saskaņā ar atlases rezultātiem.
Atlasoties uz konkrētām sacensībām vēl nenozīmē, ka sportists būs iekļauts izlasē vai izlases komandā, bet jau ir solis tās virzienā.
Uzskatu, ka jebkuru FIS sacensību rezultāti ir nopietni jāizvērtē nosakot kas un kur startēs. Tāpēc uzskatu, ka jādara viss iespējamais, lai Latvijā būtu FIS sacensības un jebkurš varētu tikt pie punktiem tērējot pēc iespējas mazāk naudas braukājot pa ārzemēm.
Kā jau esmu teicis - būtu ļoti pārsteigts, ja priekšgalā pēkšņi uzrastos Latvijā kāds nezināms slēpotājs no U-14 grupas, kuru nebūtu pamanījis un vērojis.
Ar slēpošanas tūrismu man nav nodoma nodarboties - to zina visi vadošie Latvijas slēpotāji, un ne no viena neesmu saņēmis šai ziņā pārmetumu. Aizbraukt uz olimpiādi lai tikai pašļūkātu, manuprāt ir noiets etaps. Prieks, ka jauniem ir ambīcijas izdarīt ko vairāk kā vecie iespējuši un viņiem ir tādas iespējas.





RR
04 • 01 • 2011 / 18:37
Nu ok es ievēroju un man viena tante teica, ka kaimiņu pēteris varot vinnēt visus, un tad es viņu lieku valstsvienībā, manuprāt ši diskusijai pat nav jēgas, protams, ka LV nav to slēpotāju daudz, bet citus taču vajag cienīt un neradīt liekas cerības...

04 • 01 • 2011 / 18:43
Interesants fakts par O.Maļuhinu, kas liecina par profesionalitāti un atbildību:
Gadu pirms PČ Liberecā Oļegs man piezvanīja un teica, ka nopietni gatavosies PČ 50km distancē, izstāstīja kur apmēram plāno nometnes un startus, un lūdza pateikt kas no viņa puses nepieciešams, lai to izdarītu: Teicu, ka jāuzrāda rezultāts, kas labāks par 100FIS punktiem FIS sacensībās un vieta komandā būs. Viņš šo akceptēja un viss notika. Vai kāds protestēja?
Pozitīvi, ka tajā gadā viņam dažas nometnes bija saplānotas tur kur mūsu jaunajiem, tādējādi viņiem bija iespēja vērot un mācīties klātienē no viņa.
Uzskatu, ka tas bija arī viņa ieguldījums sekmīgā startā iepriekšējā EJODā.
RR
04 • 01 • 2011 / 18:59
Kuram cerības ir atņemtas?
RR
04 • 01 • 2011 / 19:02
Tiem kuri atlasēs tika pirmajā 4niekā bet tagad netiek.

04 • 01 • 2011 / 20:39
Konkrētāk...

04 • 01 • 2011 / 21:33
Attiecīgi 3. un 4. vietas, kas tur vēl konkrētāk vajadzīgs???
Tas jau nav svarīgi, kurš brauc un kurš ne, galvenais ir sportiskums...

04 • 01 • 2011 / 21:41
man jautaajums a kaa rekjinaas taas abas atlases sacensiibas junioriem? noteikumos nekas nav rakstiits
par to ejod tad ir kaut kadi punkti par katru machu, bet te neka nav?
Janis
04 • 01 • 2011 / 22:03
Pats nolikums jau ar tāds neko nepasakošs ir padevies. Cilvēkam no malas nekas nav skaidrs, tātad tulkošana pēc sacensībām ir iespējama "visās valodās"...
raivis
04 • 01 • 2011 / 22:07
Nolikums ir tāds kāds šoreiz ir.
Komandu vadīs D.Vuškāns un viņam būs jādarbojas saskaņā ar to.
Sportiskumu neviens neapstrīd. Nu man gan ir svarīgi, lai galvenajos mačos startētu visi stiprākie.
04 • 01 • 2011 / 22:32
Robertam ir 108 un 119 punkti.. kads sakaras vispar? Vins ir atlasijies. Prieks par vinu!
Davis
05 • 01 • 2011 / 09:19
to RR. Skolas un darba del sprints bija vienigas sacensibas Latvija. Zel, ka velesanas startet pazuda jau ieraugot starta protokolu. Lai gan parasti censos pietureties pie principa, ka katras sacensibas starteju ar pilnu atdevi tad soreiz viss beidzas jau smerejot slepes, jo sapratu, ka nav jegas no ta visa. Cereju aizvadit labu sacensibu dienu un gut prieku no sleposanas. Varu teikt, ka galigi nesanaca. Parasta trenina iegustu daudz vairak pozitiva kaa soreiz.
Neizvelejos braukt dablpūleru stila, jo tas bija klasikas sprints. :D Zel, ka aplis bija tiesam vieglakais kada esmu startejis. Va tad Priekulos nav kalnu?
Nu par Robertu gan nepiekritu. Somija vins nebija, jo mes vakar kopa atbraucam un vins ir pie manis ciemos, bet zinot to, ka vins ir viens no tiem, kas ir izpildijis normativu viss ir kartiba.
Dāvis
05 • 01 • 2011 / 14:15
Paldies par komentāru, bija noderīgi.
Tas labi, ka iesaisties diskusijā.
Nesapratu kāpēc nejūti jēgu startam. Vai tad konkurenti bija klasi vājāki? Vai bija dažādi apstākļi?
Vai tiešām domā, ja iziesi atlasi Tevi neiekļaus komandā?
Par distances reljefu un garumu piekrītu un jau izteicos, bet par inventāra izvēli nepiekrītu, jo pasaulē ir ļoti izteikti dablpūleri, kas kvalifikāciju stumj visās distancēs. Man šķiet treneri šoreiz izvēlējās atlasei piemērotu formātu - divus kvalifikācijas braucienus, jo redzot visu startējušo rezultātus un izpildījumu distancē, tie ir visai tālu no kvalifikācijas 30 nieka PČ U-23, tādēļ svarīgi ir noteikt kurš var labāk noslēpotu kvalifikācijas braucienu.


Dāvim
05 • 01 • 2011 / 17:32
Nejutu jegu, jo pieteicos, lai cinitos ar Arvi, kurs diemzel nestarteja.. Jega pazuda. Nesaku, ka butu vinu uzvarejis, bet nekad nesaki nekad. Butu vins butu pavisam cita pieeja.
Es nekad neesmu grasijies startet U-23 cempionata(pat ja tiktu komanda 100% uz Otepi nebrauktu), jo man ir pilnas slodzes darbs+ macibas. Sogad ir "atputas" gads no biatlona, lai censtos savest kartiba veselibu un slepoju prieka pec.
Dāvis
05 • 01 • 2011 / 23:18
Tas ir labi, ka zini ko vēlies un ir savi uzdevumi un spēj tos nodefinēt.
Domāju, ka vienmēr ir jāslēpo prieka pēc un lielākais prieks laikam ir tad, kad sajūti, ka vari paslēpot prieka dēļ arī tad, kad galīgi "benzīns beidzies". Tā ir sava veida sevis pārbaude.
Cik atceros Arvis nav tas, kas no cīņas izvairās un spēlē teātri kā dažkārt to darījuši daži Latvijas slēpošanas lielmestari. Pagājušo sezon pat "dabūja pa biksēm", ka startēja par daudz un nesaskaņojot ar treneri. Cik šogad novēroju treniņos - dara precīzi, ko treneris liek...
Sportists, kas padarījis lielu darbu daudzu gadu grumā, distancē ļoti labi jūt konkurentus un spēj sajust cik daudz pietrūkst, lai uzvarētu, vai rezerve, lai spēlētos.
Arvis pagājušo gadu šķiet sajuta to, ka spēj sēdēt uz astes ļoti labiem slēpotājiem un ceru, ka šī "asins garša" būs tieši galvenajos sezonas startos. Tāpēc viņš speciālistu vadībā gatavojas Itālijā un iegūst pavisam citu pieredzi kā līdz šim. Treneru darbā netaisos jaukties un man šķiet, ka tas ir tas, ko šobrīd varam darīt.
Uz augstākā līmeņa mačiem nav jābrauc sacensties savā starpā, bet ar piemēram krieviem, norvēģiem, vai kā minimums ar igauņiem, vai arī gūtu vērtīgu pieredzi turpmākai izaugsmei.
Mana pieredze liecina, ka sportistam, kurš gatavojas augstiem rezultātiem visu laiku ir jābūt dzelžainai pārliecībai, ka viņš to izdarīs, tikai tad arī izdosies. Jāspēj iet cauri visām dzīves problēmām un likstām.
Vispār jāsaka, ka esi uz pareizā ceļa, ja saproti, ka biatlonā nav nekādu izredžu, ja nav ātra soļa un centies to uzlabot startējot kopā ar slēpotājiem, pie tam ne tikai slidsoļī. Lai izdodas realizēt nospraustās ieceres!
06 • 01 • 2011 / 01:10
Jocīgi, sportists sūdzas par konkurences trūkumu nopietnos mačos, bet funkcionārs atkal gari filzofē....
Līdz šim neviens tā arī nav pateicis kas rakstīja tos dzelžainos atlases nosacījumus?

06 • 01 • 2011 / 02:05
beidz te zosis dzīt vecīt!
tukšajai vietai
06 • 01 • 2011 / 08:42
zini, zosis tomēr vajag trenkāt vai dzīt, jo citādi viņas nenormāli pēkšķina, iet kur grib un arī piedirš visur kur ir bijušas, bet tas rada nekārtību, problēmas un tad ir kauns no visiem un ciemiņiem... tā arī šajā gadījumā, tā ka ir labi ka kāds patrenkā :)
tas tā, skats no malas par kārtību un zosīm šeit :)
06 • 01 • 2011 / 18:26
...šitam fermerim nekaunības netrūkst...
06 • 01 • 2011 / 19:40
Fermeris runā skaidri un gaiši . Nekaunības netrūkst citam...
UU
06 • 01 • 2011 / 23:46
Fermerim ir svarīgi, ka viņš tā domā un viņam ir skats, ka citi nedrīkst domāt un saredzēt savādāk...
RR
07 • 01 • 2011 / 11:45
Nu jau kādu strēķi ārā tumšs, tā kā Madonas mačiem vajadzēja būt galā jau labu laiku atpakaļ. Neseko rezultāti un nekādas atsauksmes ar nav lasītas... Kā tad tur gāja?
Nepacietīgais
07 • 01 • 2011 / 17:35
Viss tā pat kā sprintā

07 • 01 • 2011 / 18:00
kā tad tas ir?

07 • 01 • 2011 / 20:02
gribētos dzirdēt ko domājat par S18?

07 • 01 • 2011 / 20:14
PJČ un U-23 Atlases noslēgušās, bet braucēji vēl nav paziņoti un rezultāts pagaidām miglains...

08 • 01 • 2011 / 21:19
madonassports.lv

08 • 01 • 2011 / 22:54
Lai pievienotu komentāru, ienāc ar kādu no sociālajiem tīkliem:
Draugiem.lv pase
Facebook.com pase
Google.com pase
Atbalstītāji
Atbalstītāji

Latvijas Slēpošanas federācijas informatīvais portāls infoski.lv